Monday, November 1, 2010

mY LoveLy FrIend AwIeN...

HyE.....
sAya JiEla...tp SukA Dgn nAma ALya....
sAya maw crIta pasal my lovely friend....nAma dya Awien...di kenali sbgai wiwien...
bermulanya...perkenalan kmi....bila aq mula pindah skolah ke Smk likas...di sna aq kenal banyak kawan.. dan bermula la,perkenalan aq dgn awien 2...di sna...aq satu bilik dgn awien...kira awien nie roomate aq di asrma... mmg satu kepala la dgn dya nie...dari form 3 sehingga la kmi sama2 masuk universiti yg sma...iaitu di UiTM... Selama berkawan dgn awien...kmi xpernah bergaduh...sbb masing2 paham diri masing2...awien la tempat saya meluah semua masalah saya,pasal family,bf n kwn2...awien mendengar dgn ikhlas dan banyak menasihati sya..dia banyak mengajar saya untuk tabah dan terima apa saja keadaan yg melanda...dia mesti cakp"semua tu ada hikmah jga...."jgn la risau...dya la kwn karib saya,yg saya anggap sebagai kakak saya sudah...saya xpernah berpisah dengan dia....tidak pernah berjauhan dengan dia...asal saya rindu dya...dya mesti datang pi tmpt saya.... tetapi semnjak dya mempunyai insan yang tersayang....dya xdapat meluangkan banyak masa untuk saya dan kmi jarang da berkontek bab laki dya xsuruh....saya faham keadaan awien...tapi sya xdpt trima semua nie....tiba2 awien di ambil sekelip mata saja dari sya..bagaikan hilang benda yag teramat saya sayang....xtaw macam mna maw cakap....benda yang xpernah hilang dri saya...tapi hilang begitu saja..dia la insan yang paling saya sayang berbanding boyfriend saya....xtaw knpa..bila dya xda sma2 saya....saya rasa sunyi ja...saya maw meluah macam dlu...sa sunyi sgt..xda sudah kwn yg sma2 gila sma saya...xda sudah tmat maw bermanja2...(jgn salah faham ar...kmi bukan lesbian)saya fahammm...awien pn rindu saya....tapi dya xdapat bwat pa2...sbb dyA dgr cakap laki dya......aq pn xdapat bwat pa2 sdh....aq cma dpt simpan perasaan rindu aq nie.....aq taw...satu hari nnt...semua akan balik seperti sediakala.....aq harap awien bahagia dgn kehidupan dya....aq gembira,law awien gembira.....aq harap,semua ini ada hikmah....

No comments:

Post a Comment